کنده کاری پاریس خیابان تیراندازی اخبار بین الملل

کنده کاری: پاریس خیابان تیراندازی اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی تداوم روند صعودی بورس

بورس اوراق بهادار پایتخت کشور عزیزمان ایران روز گذشته شاهد استمرار رشد شاخص بود. در بازار دیروز معامله گران در حالی فعالیت خود را شروع کردند که با رشد قیمت ها

تداوم روند صعودی بورس

تداوم روند صعودی بورس

عبارات مهم : بازار

بورس اوراق بهادار پایتخت کشور عزیزمان ایران روز گذشته شاهد استمرار رشد شاخص بود. در بازار دیروز معامله گران در حالی فعالیت خود را شروع کردند که با رشد قیمت ها از ابتدای سال جاری، معامله گران با دید کوتاه مدت مترصد عرضه سهام بودند. این امر به تشکیل صفوف فروش در اکثر نمادهای فعال در بازار منجر شد.

تداوم روند صعودی بورس

این شرایط، ولی با تشکیل صف فروش پارس ماشین ناشی از آزاد شدن جایزه زیاد کردن سرمایه و افت قیمت سهام شرکت های خودرویی شدت یافتن شد. در نهایت با عرضه صف خرید خدمات انفورماتیک و تاثیر مثبت این نماد در محاسبه نماگر، شاخص کل در آخر معاملات با رشد 41واحدی مواجه شد. نماگر بازار سهام با قرار گرفتن در سطح 79 هزار و 827 واحدی، دیروز نیز از دستیابی به کانال 80هزار واحدی باز ماند.

کارشناسان بازار سهام همچنان در انتظار تحولات آتی هستند. تحولاتی که در شرایط فعلی بیش از پیش در گرو روشن شدن نتیجه های مسابقه های انتخاباتی هست. در بازار دیروز در تحولات کلان مدیر پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی از طرح تازه بانک مرکزی جهت سرمایه بانک ها خبر داد و گفت: بانک مرکزی برنامه خاص ای جهت اصلاح حداقل سرمایه بانک ها در نظر گرفته است که به زودی ابلاغ می شود. در گروه بانکی همچنین صف های خرید نمادهای زیرمجموعه با عرضه های سنگین مواجه شد. با این حال در نهایت به تعادل رسید. در این گروه مدیر اتحادیه صنعت و اقتصاد ایالت باواریای آلمان با بیان اینکه بانک خاورمیانه و بانک سینا شرایط مورد نیاز را جهت ایجاد شعبه در باواریا دارند، افزود: بانک خاورمیانه تابستان امسال مجوز تاسیس شعبه را دریافت می کند. در گروه ساختمانی دیروز اعلام شد که علی سنگینیان مدیرعامل سابق تامین سرمایه امین، هدایت شرکت سرمایه گذاری توسعه گردشگری را در اختیار گرفته است.

بورس اوراق بهادار پایتخت کشور عزیزمان ایران روز گذشته شاهد استمرار رشد شاخص بود. در بازار دیروز معامله گران در حالی فعالیت خود را شروع کردند که با رشد قیمت ها

در گروه حمل و نقل، حمل و نقل ریلی پارسیان راجع به عملکرد 6 ماهه خود براق سازی کرد. «حپارسا» در این براق سازی از عدم عوض کردن در قیمت حمل ونقل محصولات شرکت پخش و پالایش در امسال خبر داد. همچنین این شرکت خاطر نشان کرد که 100واگن مخزن دار ساخته و تجهیز می شود. در این گروه همچنین شرکت حمل و نقل ریلی توکافولاد نیز که دیروز به علت عوض کردن با اهمیت در طبقه بندی سرفصل حساب های سال مالی 95 با توقف نماد روبه رو شده است بود، توضیحاتی راجع به تعدیل مثبت 15 درصدی سود هر سهم خود داد تا آماده بازگشایی شود. در گروه قندی دیروز بعضی نمادهای گروه با صف خرید همراه بودند در این گروه قند نیشابور دیروز بازگشایی شد. این شرکت نخستین سود سال مالی شهریور جاری را 157 ریال آینده نگری کرد. در گروه غذایی بهنوش در گزارش براق سازی از عدم فروش املاک و تسویه تسهیلات ارزی خبر داد.

در گروه غذایی نماد «غشهد» بعد از برگزاري مجمع فوق العاده تصويب افزايش سرمايه با رشد چشمگیر حدود 49 درصدی بازگشایی شد. در گروه خودرویی دیروز نصیر ماشین بعد از برگزاري مجمع فوق العاده تصويب افزايش سرمايه 46 درصدی (از دو محل مطالبات و آورده نقدی و سود انباشته) با رشد حدود 10 درصدی به گردونه معاملات بازگشت. در گروه لاستیک و پلاستیک،شفاف سازی کویر تایر، به افت قیمت این نماد مجر شد. این شرکت خاطر نشان کرد تغییری در سود شرکت رخ نداده است.

در گروه تجهیزات پژوهشگاه نیرو و گروه مپنا تفاهم نامه و موافقت نامه ایجاد زمینه های تکنولوژیک و حمایت مالی مورد نیاز جهت طراحی و ساخت توربین گازی نیروگاهی، طراحی، ساخت و آزمون عملکرد توربین گازی را امضا کردند. در مجموع بازار دیروز بازاری متعادل با عرضه های سنگین بود که در آن ارزش معاملات (با احتساب معاملات بلوکی و اوراق مشارکت)در بورس به 251میلیارد تومان و در فرابورس به 378میلیارد تومان بالغ شد.

تداوم روند صعودی بورس

واژه های کلیدی: بازار | مرکزی | سرمایه گذاری | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار