کنده کاری پاریس خیابان تیراندازی اخبار بین الملل

کنده کاری: پاریس خیابان تیراندازی اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات استقلال قهرمان شود قرارداد «شفر» تمدید خواهد شد / افتخاری

 مدیرعامل کلوب استقلال گفت: حالا که در فینال جام حذفی هستیم و به امید خدا قهرمان می شویم، طبق توافقی که انجام دادیم قرارداد وینفرد شفر تمدید می‌شود. 

استقلال قهرمان شود قرارداد «شفر» تمدید خواهد شد / افتخاری

افتخاری: استقلال قهرمان شود قرارداد «شفر» تمدید خواهد شد

عبارات مهم : ایران

مدیرعامل کلوب استقلال گفت: حالا که در فینال جام حذفی هستیم و به امید خدا قهرمان می شویم، طبق توافقی که انجام دادیم قرارداد وینفرد شفر تمدید می شود.

به گزارش مهر و به نقل از سایت کلوب استقلال، سید رضا افتخاری بعد از پیروزی آبی پوشان در دیدار نیمه نهایی جام حذفی برابر صنعت نفت و افزایش به فینال این مسابقه های گفت: ما شرایط مشکل را با توجه به اینکه با بارش برف در پایتخت کشور عزیزمان ایران امکان تمرین طی ۴ روز اخیر را نداشتند پشت سر گذاشتیم و به این شکل بازیکنان راهی آبادان شدند. خودمان هم به دنبال تعویق بازی بودیم ولی برنامه شرکت لیگ پر بود و ناچارا رفتیم بازی کردیم. البته شفر هم قبل از اعزام تیم به من گفت اکنون شرایط تیم خوب است و بازیکنان می خواهند بازی کنند.

استقلال قهرمان شود قرارداد «شفر» تمدید خواهد شد / افتخاری

وی افزود: بعد از اینکه شنیدم آقای فغانی داور است خیال مان راحت تر شد، آیا که واقعا بازی مشکل بود و شاید هر داور دیگری بود نمی توانست اینگونه آن را مدیریت کنند. بازی سخت و درگیرانه ای بود و شاید داور دیگری بود نمی توانست به این راحتی آن را قضاوت و مدیریت کند. خدا را شکر که شفر و دستیارانش و بازیکنان توانستند نتیجه زحمات خود را ببینند و بگیرند. کلوب استقلال به این پیروزی نیاز داشت. با این پیروزی یک قهرمانی انشاءالله و به لطف خدا می گیریم. این خیلی به ما کمک می کند تا با انگیزه زیاد کارمان را دنبال کنیم.

مدیرعامل استقلال در ادامه راجع به طولانی شدن جذب بازیکن خارجی، تصریح کرد: در این پرونده ها نه ما و نه کلوب مقصر نبودیم. دو بازیکنی که شفر معرفی کرد، مکاتبات انجام شد و بلیت هم تهیه کردیم، دقیقه ۹۰ به ما گفتند ما نمی آییم لیکن کشور عزیزمان ایران نا امن است و ما به شفر گفتیم آنها را متقاعد کن که این کار نشد. یک نفر نیز به کشور عزیزمان ایران آمد ولی در آزمون پزشکی رد شد و دکتر نوروزی گفت که این بازیکن از نظر زانو و مچ پا مسئله دارد و ایفمارک هم تایید کرد. سراغ گزینه بعدی از کامرون رفتیم و مدیر برنامه های او به کشور عزیزمان ایران آمد. آزمون های این بازیکن مشکلی نداشت ولی این بازیکن اضافه وزن داشت و به همین علت ۴ هفته طول می کشد به مسابقه های برسد و شفر او را نخواست.

 مدیرعامل کلوب استقلال گفت: حالا که در فینال جام حذفی هستیم و به امید خدا قهرمان می شویم، طبق توافقی که انجام دادیم قرارداد وینفرد شفر تمدید می‌شود. 

افتخاری تصریح کرد: یک بازیکن دیگر به ما معرفی کردند که اسم او را نمی گویم لیکن باز هم با آن تماس می گیرند. مطمئن باشید ما این شخصی که بازیکنان را هوایی کرد، معرفی می کنیم. هنوز جهت من اسم او مسجل نشده و نمی خواهم اسم بیاورم که مدیون او شوم. از همان بازیکنانی که نیامدند می توانیم تماس بگیریم و پرسش کنیم و آنها به ما می گویند. یک نفر دو شب پیش به ما معرفی شد و من صبح با او جلسه گذاشتم تا کارهای او را انجام دهیم که این بازیکن سریعتر به پایتخت کشور عزیزمان ایران بیاید.

او راجع به تمدید قرارداد مالی شفر، اضافه کرد: یکی از شرایط قراردادی ما با شفر این بود که او یک جام قهرمانی جهت ما بیاورد. حالا که در فینال حذفی هستیم و به امید خدا قهرمان می شویم، طبق توافقی که انجام دادیم قرارداد تمدید می شود. جهت او نیز پاداش در نظر گرفته ایم.

مدیرعامل استقلال راجع به درخواست پاداش از بازیکنان، عنوان کرد: بازیکنان درخواست ۵ سکه کردند ولی پاداشی که ما قبل از سفر به آنها دادیم، جهت بردهای قبلی بود و جهت آنها پاداش تازه واریز می کنیم. طلبکاران حساب ما را جارو کردند و اگر پرداخت نمی کردیم، مجوز ما باطل می شود و نمی توانستیم جوابگوی هواداران باشیم. امیدواریم بحث مالی را حل کنیم تا مشکلی پیش نیاید.

استقلال قهرمان شود قرارداد «شفر» تمدید خواهد شد / افتخاری

افتخاری راجع به درآمد کلوب از بلیت فروشی افزود: بلیت فروشی ما دست اسپانسر است و همه چیز را به ایرانسل فروختیم. ما از ایرانسل نزدیک به ۱۷ میلیارد گرفتیم و با همین مبلغ توانستیم پول ها را پرداخت کنیم.

او در آخر راجع به شرایط قائدی تصریح کرد: با توفیقی در تماس بودم و می دانم قائدی به هوش آمده و شرایط عمومی خوبی دارد. او باید یک هفته استراحت کند و نمی تواند تکان بخورد و بعد از یک هفته به پایتخت کشور عزیزمان ایران می آید تا جهت ادامه فصل آماده شود.

 مدیرعامل کلوب استقلال گفت: حالا که در فینال جام حذفی هستیم و به امید خدا قهرمان می شویم، طبق توافقی که انجام دادیم قرارداد وینفرد شفر تمدید می‌شود. 

واژه های کلیدی: ایران | معرفی | بازیکن | استقلال | افتخاری | قرارداد | استقلال | ایرانسل | بازیکنان


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار