کنده کاری پاریس خیابان تیراندازی اخبار بین الملل

کنده کاری: پاریس خیابان تیراندازی اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری بازار قابل پیش‌بینی نیست ، سکه ۳ میلیون تومان

علیرغم کم کردن قیمت جهانی طلا و همچنین کم کردن تقاضا و کم کردن قیمت ارز در روزهای اخیر، قیمت سکه به کمتر دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان کم کردن یافته بود ولی از دیر

بازار قابل پیش‌بینی نیست ، سکه ۳ میلیون تومان

سکه ۳ میلیون تومان/بازار قابل آینده نگری نیست

عبارات مهم : بازار

علیرغم کم کردن قیمت جهانی طلا و همچنین کم کردن تقاضا و کم کردن قیمت ارز در روزهای اخیر، قیمت سکه به کمتر دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان کم کردن یافته بود ولی از دیروز با توجه به زیاد کردن تقاضای مجدد و همچنین قیمت ارز، قیمت طلا و سکه رو به زیاد کردن گذاشت؛ به طوری که امروز قیمت سکه تمام به سه میلیون تومان هم رسیده است.

محمد کشتی آرای – عضو اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر – با بیان اینکه در حال حاضر قیمت فروش سکه به سه میلیون تومان رسیده هست، به ایسنا گفت: تمام قطعات سکه و طلای ۱۸ عیار به نسبت دیروز با زیاد کردن قیمت مواجه شده است اند. در حال حاضر سکه تمام طرح تازه سه میلیون تومان، سکه تمام طرح قدیم دو میلیون و ۹۲۰ هزار تومان هست. نیم سکه یک میلیون و ۴۴۵ هزار تومان و ربع سکه ۷۷۰ هزار تومان در بازار معامله می شود.

به گفته وی، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲۴۳ هزار تومان، هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۵۳ هزار تومان و هر مثقال طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۷۰ هزار تومان قیمت دارد. همچنین سکه های یک گرمی ۴۲۰ هزار تومان فروخته می شوند.

این عضو اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر راجع به علت زیاد کردن تقاضای طلا و سکه توضیح داد: بانک مرکزی فعلا عرضه سکه ندارد و عرضه و تقاضا و معاملات با توجه به سکه های موجود در بازار انجام می شود. اوضاع طلا و سکه تحت تاثیر واگذاری سکه ها قرار گرفته و همین عنوان باعث شده است بازار با زیاد کردن تقاضا مواجه شود.

کشتی آرای افزود: با توجه به طرحی که راجع به واگذاری سکه ها در حال بررسی و اقدام است مبنی بر اینکه به عضویت کنندگان تعداد بالای سکه فقط ۱۰ قطعه سکه داده شود، تقاضا جهت خرید فیزیکی سکه زیاد کردن پیدا کرده است.

وی در پاسخ به چگونگی روند قیمت طلا و سکه در روزهای آینده گفت: عوامل زیادی روی قیمت تاثیرگذار است و با توجه به قیمت ارز و عرضه و تقاضا این مباحث قابل آینده نگری نیست؛ به همین علت هم حتی جهت یک ساعت آینده نمی توان قیمت سکه و طلا را آینده نگری کرد. ولی با توجه به زیاد کردن قیمت طلا و سکه به مردم توصیه می کنیم از واحدهایی داد و ستد کنند که دارای مجوز باشند و از خرید طلا و سکه از واحدهای غیرمجاز خودداری کنند.

بازار قابل پیش‌بینی نیست ، سکه ۳ میلیون تومان

واژه های کلیدی: بازار | جواهر | میلیون | اخبار فرهنگی و هنری

برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار