کنده کاری پاریس خیابان تیراندازی اخبار بین الملل

کنده کاری: پاریس خیابان تیراندازی اخبار بین الملل

گت بلاگز اخبار پزشکی رژیم‌های کم کربوهیدرات اشتها را کم می‌کنند

قریب به دو دهه است که رژیم‌های کم-کربوهیدرات به منظور چربی سوزی مورد استفاده قرار می‌گیرند و پژوهش تازه نشان‌ می‌دهد که این رژیم غذایی می‌تواند باعث کم‌اشتهایی

رژیم‌های کم کربوهیدرات اشتها را کم می‌کنند

رژیم های کم کربوهیدرات اشتها را کم می کنند

عبارات مهم : انرژی

قریب به دو دهه است که رژیم های کم-کربوهیدرات به منظور چربی سوزی مورد استفاده قرار می گیرند و پژوهش تازه نشان می دهد که این رژیم غذایی می تواند باعث کم اشتهایی شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه “یونیورسیتی هرالد”، پژوهش اخیر که در “نشریه فدراسیون زیست شناسی تجربی جهت جوامع آمریکایی” (ASEB journal) انتشار یافته است نشان می دهد رژیم های غذایی کم-کربوهیدرات در کم کردن اشتها نقش بسزایی دارند.

رژیم‌های کم کربوهیدرات اشتها را کم می‌کنند

کربوهیدرات ها یا مواد قندی از اتم های کربن، هیدروژن و اکسیژن تشکیل شده است اند. کربوهیدرات ها در بدن زیاد به عنوان مولکول های ذخیره کننده انرژی عمل می کنند و کاربردهای مهمی چون نقش در انتقال خبر و… نیز دارند.

البته باید توجه داشت که این گونه از رژیم غذایی به تبع کم-کربوهیدرات بودن، موجب کم کردن انرژی ورودی به بدن می شود.

قریب به دو دهه است که رژیم‌های کم-کربوهیدرات به منظور چربی سوزی مورد استفاده قرار می‌گیرند و پژوهش تازه نشان‌ می‌دهد که این رژیم غذایی می‌تواند باعث کم‌اشتهایی

جان لیچ، متخصص تغذیه راجع به چرایی تصمیم افراد به قطع کربوهیدرات از رژیم غذایی ارزش می گوید، افراد با قطع کربوهیدرات ها از رژیم غذایی ارزش و جایگزین کردن پروتئین ها و چربی های اشباع به جای نشاسته و شکر دیگر نیازی به شمردن کالری های زیاد ورودی به بدنشان ندارند.

با این حال، اگر قصد چربی سوزی دارید توصیه می شود روزانه 50 تا 100 گرم کربوهیدرات مصرف کنید. به این منظور می توانید از سالادی مشمول بر دو تکه میوه، سبزیجات زیاد و مقدار خیلی کمی از کربوهیدرات های نشاسته ای مانند سیب زمینی استفاده کنید.

ضمن اینکه باید از خوردن تنقلات اجتناب کنید، آیا که عالی ترین راه جهت قطع کربوهیدرات ها از رژیم غذایی همین دوری از مصرف تنقلات است.

رژیم‌های کم کربوهیدرات اشتها را کم می‌کنند

کسی که رژیم غذایی شدیدتری را پیش می گیرد باید مصرف روزانه کربوهیدرات خود را به 20 تا 50 گرم برساند.

متخصصین تغذیه می گویند اتخاذ رژیم غذایی درست بسیار مهم هست، لیکن همواره باید مقدار معینی از مواد غذایی به بدن و مغز انسان برسد و گرفتن رژیم های غذایی شدید و غیر علمی می تواند باعث افسردگی جسمی و معنوی در فرد شود.

قریب به دو دهه است که رژیم‌های کم-کربوهیدرات به منظور چربی سوزی مورد استفاده قرار می‌گیرند و پژوهش تازه نشان‌ می‌دهد که این رژیم غذایی می‌تواند باعث کم‌اشتهایی

واژه های کلیدی: انرژی | تغذیه | روزانه | رژیم غذایی | مواد غذایی | اخبار پزشکی


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs